Jednym z najważniejszych zadań marketingu jest przekonanie klienta do kupna wytwarzanego przez nas towaru bądź skorzystania z naszych usług. Samo zdobycie klienta nie wydaje się więc zadaniem trudnym. Za to sprawienie, by klient wrócił - to zadanie, które wymaga większego zachodu. Dlatego przedsiębiorstwa często decydują się na akcje promocyjne, a nawet tworzenie własnych profili w mediach społecznościowych. Wszystko to po to, by klient przywiązał się do danej marki i produktu.
W jaki jeszcze sposób można przywiązać klienta do marki?
Jednym z niedrogich i skutecznych sposobów na wyrażenie wdzięczności za dokonane zakupy, może być dodanie do produktu gratisów, takich jak na przykład gadżety reklamowe. Niewielki, funkcjonalny gadżet z nadrukiem logo naszej firmy może być doskonałym sposobem na codzienne przypominanie klientowi o tym, że jesteśmy i czekamy na jego kolejną wizytę. Gratisownia jest serwisem, w którym możesz kupić różnego rodzaju gadżety reklamowe i dzięki nim budować swój wizerunek.