Istnieje wiele sposobów na rozpropagowanie wiedzy o produktach czy usługach oferowanych przez daną firmę bądź instytucję. Warto oczywiście każdorazowo zadbać, aby prowadzona akcja promocyjna angażowała jak najmniejszą ilość środków i czasu. Rozwój technologii informatycznych sprawił, że takie niezbyt drogie rozwiązania znajdują się w zasięgu ręki. Nie chodzi przy tym tylko o systematyczne prowadzenie strony internetowej czy aktywną działalność w mediach społecznościowych. Bardzo pożyteczna może się bowiem okazać również wysyłka mailingu. Zauważmy, że wówczas praktycznie nie angażujemy w działalność żadnych środków, poza ewentualnymi kosztami wykonania elementów graficznych. Jednak wysyłka mailingu ma jeszcze jedną ogromną zaletę. Posługując się tym narzędziem, możemy jasno wskazać interesującego nas odbiorcę. Możemy być więc pewni, że nasza kampania dotrze do tych osób, na których nam w danym momencie najbardziej zależy. Nie strzelamy na oślep, lecz dedykujemy nasze działania konkretnym klientom.